نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

  • ۰
  • ۰

...

خوابگاه جای عجیبی هست که یه سری آدم هم پیدا میشن که برای هر چیزی نظر میدن تا هر هر بخندن و زندگی اندوه بارشون رو راحت‌تر تحمل کنن و برای اینکار معمولا از مسخره کردن بقیه استفاده میکنن تا چسب دوستی‌شون رو با دوستاشون محکمتر کنن.

دلم میخواست زبان فارسی سخت رو نشونشون بدم، اما با چهره‌ای آرام و لبخندی بر لب و طمأنینه‌ی فراوان عبور کردم.

پ.ن: جدیدا هر آدم جدیدی رو که میبینم به این اشاره میکنه که من خیلی آرومم. آدم‌های جدید در موقعیت‌های کاملا متفاوت. من نمی خوام آروم به نظر برسم آقا، یعنی چی :/ من اعتراض دارم. چرا قیافه‌ام آروم به نظر میرسه.

  • ۰۲/۰۹/۲۱
  • la_adri 100

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">