نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

  • ۰
  • ۰

یکی از دوستام بعضی از مشکلات من رو گذاشته کف دست همگروهیم و این ناراحت و خجالت‌زده‌ام کرده و بیشتر از این موضوع از دست خودم ناراحتم که وقتی دوستم گفت اره حرف تو شد و منم ازت تعریف کردم و فلان چیز رو گفتم و ... به دوستم نگفتم بهتر بود دیگه انقدر از چیزایی که بهت گفتم رو نذاری کف دست اون. هرچند اون کوچیکتر از منه و اینکه یه سری چیزا رو بدونه در مورد من یا ندونه برام مهم نیست ولی به هر حال از دوستم این توقع رو نداشتم. این چندمین باره که از دوستان برونگرام همچین رفتاری رو دیدم.

منم شاید از بقیه حرف بزنم نمیگم نه ولی حداقل دیگه تا این حد نه. سعی میکنم بدیهیات رو بگم، چیزی که مطمئن باشم اگه بفهمه که گفتم خودش هم ناراحت نشه.

البته منم از دهنم یه چیزی پریده که خودم توقعش رو نداشتم از خودم، نمیدونم به هر حال ناراحت شدم خیلی و میگم بیشتر از این ناراحتم که این ناراحتیم رو به دوستم نشون ندادم.

خلاصه که اینجوری.

ولی باز ته دلم احساس میکنم که با دیدن همگروهیم شرمم خواهد آمد.

  • ۰۲/۰۹/۰۹
  • la_adri 100

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">