نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

  • ۰
  • ۰

مصاحبه :(

خب، فردا میخوام برم مصاحبه کاری :)

استرس گرفتم، مشکلم اینه که نمیتونم خوب لوکیشن با آدرس پیدا کنم، چندبار تاکید کردم که برام اگه میشه لوکیشن بفرست، هی گفت نه خیلی سر راسته :/

چند تا چیز رو متناقض گفت، نمیدونم چی به چی هستش

اسم ایستگاه بی ار تی با اسم کوچه ای که گفت نمی خونه :)

من حتی از قسمت اینکه برم زنگ یه جایی رو هم بزنم وحشت دارم، خلاصه که خدا فردا رو به خیر بگذرونه.

راستش تنها هدفم هم رفتن و تجربه کردن همین قسمت هایی که گفتم هست، وگرنه به جور شدن کارش امید ندارم، حالش رو هم ندارم البته، میخوام این یه ماه پایان نامه رو یه کاریش کنم تموم بشه.

آدرسش هم با آدرس مرکز اصلی فرق داره، هیج جا اثری از اینکه اون شرکت ساختمانی فلان جا داره، نیست. برادرم مسخره ام میکنه ولی خب استرس گرفتم.

از یه طرفم میدونم شرکته از ایناست که تازه از مرکز رشد دانشگاه اومده بیرون، ولی خب استرس آدرس پیدا کردن رو دارم.

پ.ن: من با این نشخوار فکری و اخلاق مزخرفم تبحر خاصی توی عصبانی کردن ملت دارم :)

  • ۰۲/۰۳/۰۶
  • la_adri 100

نظرات (۲)

موفق باشی :))

یه مرحله شدیدتر از منی تو O_o

پاسخ:
مرسی :)
خب تا حالا بیرون نرفتم جز به ضرورت 
مامانم گیر داده که نرو، ولی من پاشدم اومدم دانشگاه و از همینجا هم میرم مصاحبه
مامانم درونیم میگه اما خاک بر سرت برو :)

باریکلا، بالاخره باید از یه جایی شروع کرد :)

پاسخ:
آدم معمولا برای شروع کردن مقاومت میکنه، کار سخت میشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">