نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

نشخوارگاه ذهنم :)

می نویسم که نوشته باشم :)

  • ۱
  • ۰

حسادتم گل کرده

من احساس بی کفایتی خاصی دارم. میگردم ببینم کجا رو خراب کردم، میبینم بابا دیگه سر یه سری مسائل، من تا حد ممکن به خودم فشار آوردم؛ دیگه نهایتا ۸۰ درصد بازدهیم رو داشتم. اما این بیشتر ناراحتم کرد، یعنی سقف بازدهیم انقدر پایینه؟!!! :|

حالا کی اینجور شدم، فضولی کردم رزومه بعضی از بچه ها رو دیدم :) حس حسودیم برانگیخته شد.

آقای نیچه ولی حق میده آدم به طور شفاف به حس حسودیش توجه کنه و علتش رو پیدا کنه و برای رسیدن به اون چیزی که میخواد و نداره تلاش کنه. بعله، بیشتر حس رقابتم برانگیخته شد. 

رزومه ام خالیه انگار. ناراحتم آقا ناراحت، یه ناراحت حسود :)

  • ۰۲/۰۲/۳۰
  • la_adri 100

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">